Rezultate

Clienţii OMV susţin comunitatea copiilor dislexici din România cu peste 96.700 lei

Campania de strângere de fonduri pentru copiii cu dislexie din România, derulată în toate staţiile OMV din ţară sub sloganul „Mergi mai departe citind”, a ajuns la un final încununat de succes: circa 28.000 de cărţi poştale au fost vândute în cele două luni ale campaniei, iar beneficiile obţinute au totalizat peste 96.700 lei (aproximativ 23.000 euro). Campania este parte a programului educaţional „OMV Move & Help”.

Clienţii OMV din toată ţara au susţinut iniţiativa „Mergi mai departe citind” cumpărând cele patru modele de vederi „OMV Move & Help” în perioada aprilie-iunie 2010. Beneficiile obţinute din vânzarea ilustratelor, în valoare totală de peste 96.700 lei, au mers către Asociaţia Română pentru Copii Dislexici în vederea popularizării metodelor adecvate de identificare a dislexiei şi predare specifică copilului dislexic, precum şi consilierii pedagogilor şi familiilor copiilor dislexici din România.

Mai multe informaţii despre rezultatele campaniei puteţi citi aici.

Cu ocazia anunţării beneficiilor din campanie a avut loc o mică ceremonie la sediul OMV Petrom Marketing din Bucureşti.
_MG_5585-Edit_MG_5619_MG_5570_MG_5594OMV-Move-Help-Mergi-mai-departe-citind